something little but with life!

something little but with life!

luni, 8 februarie 2010

Si oare chiar sunt proasta?

Deci nu pot sa cred!!! Sunt tampita sau ma fac!! De ce ma tot mint ca pot cand stiu ca nu e asa? De ce ma mint ca imi place cand clar stiu ca nu imi place deloc? De ce incerc mereu sa fiu ceea ce nu sunt? De ce incerc mereu sa par desteapta si sa ma chinui sa invat chestii care pe mine nu ma atrag?? De ce vreau mereu sa ies in evidenta? De ce vreau mereu sa ii multumesc pe altii? De ce vreau sa fiu mereu admirata..chiar daca nu merit?? De ce?? Atatea " de ce-uri"..si nici un raspuns??

Dar gata! Daca tot am zis ca imi schimb viatza..sa o schimb din toate privintele! Dar oare am puterea sa o iau de la capat?? Am oare resurse?? Si care e de fapt inceputul?? Dar oare ce imi place??
Doamne atata nehotarare?? Ce fel de om sunt eu daca nu am macar o idee ce vreau de la viatza..daca nu ma valorific pe mine??

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu