something little but with life!

something little but with life!

duminică, 7 februarie 2010

Iarasi nu dorm:(

E ceaiul de vina??Totusi ce e prea mult strica:)Sau berea de aseara, desi ma indoiesc, sau poate iarasi ma apuca crizele mele! E 5...again si nu dorm.La 2 m-am pus in pat si m-am trezit...odihnita, ciudat.Mi-e sete, dar nu stiu daca de apa sau de viatza...si iarasi meditez si imi propun ca de azi sa imi fac ordine in viatza, pai ce..eu de ce nu am putere??? Da nu scriu mult (asa cum mi-a recomandat cineva:D)...ca e plictistitor sa citesti pagini de idei stupide si sentimente...Pana la urma cui ii pasa ca eu dorm sau nu?? Si somnul asta e o treaba...Dormi 10 ore si esti mai obosit decat dupa 3. Dar da..azi incepe o noua saptamana si da..incerc iarasi sa imi fac ordine in viatza(oare a cata tentativa ar fi???)...macar incerc:D
Micul dejun??? Dar ce? Sanatos sau..doar sa fie?...SAnatos:D Sigur

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu