something little but with life!

something little but with life!

duminică, 7 februarie 2010

Duminica ne e lene!Si eu ca si restu..sau eu peste restu'??

Si uite ca mi-am "trantit" si eu un blog..ca sa nu fiu mai prejos ca altii...Ca deee...daca altii pot eu de ce nu? ( asa ma stimulam in Faculta' sa invat pentru examene, acum nu mai merge).
O sa vedeti ca imi place mult sa folosesc puncte de suspensie...multe..ca poate imi place sa fiu "suspendata"..la ce sau de ce? Nu stiu doar ca asa imi place...folosesc puncte, ca s alas loc pentru ganduri ce nu se pot exprima in cuvinte! Gandurile mele sau gandurile altcuiva, nu ca mi-ar pasa de altcineva sau poate pentru ca imi pasa prea mult!
Oare de ce sunt mereu nehotarata?? De ce nu pot sti ce vreau ..sti ce sa fac azi, maine , peste un secol?:) Exista secol?? Si iar sunt nehotarata si nu stiu..nimik!
Inca ma gandesc ce sa scriu pe blogu' asta ..cred ca o sa "arunc" cu idei si cuvinte neintelese nici de mine ca sa mai ocup din spatiu:)
Cam atat pentru ca e duminica...si sunt obosita!

Un comentariu: