something little but with life!

something little but with life!

marți, 9 februarie 2010

Nu judeca!

Mi-am dat seama ca am o Gura mare!!! Da mare..prietenii stiu..si dusmanii:PSi vorbesc aiurea si judec oamenii! Da ii judec aiuera..ma iau dupa aparente, dupa aparente, dupa ce zice lumea..da nu e mereu asa cum zic altii..Trebuie sa am si eu o perspectiva! Trebuie sa am si eu o personalitate! Sa spun ceea ce gandesc nu ceea ce cred eu ca "ar da bine", ca le-ar placea altora sa ta asculte! Ca la ce e bun sa fi prefacut!
Azi mi-am dat seama ca nu am nici o logica, da chiar nici una! Da de fapt stiam asta!Dar astazi cineva m-a luminat! mi-a zis ca sunt capabila! Pai da sunt dar trebuie a "gandesc" si daca se poate cu capul e f bine! Dar cu capul nu cu picioarele, ca picioarele sunt pentru mers! si mi se face somn~ si maine\.....de fapt azi e o noua zi! In care voi face ceva..ptr mine!:)
Nb

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu